فن وطرب

“هاله عمر ” تتصدر التريند بعد تغريده ” بسمه بوسيل “

اعلان 31
اعلان 2
اعلان 12

من هي هاله عمر حبيبة تامر حسني وسبب طلاقه من بسمة بوسيل؟

هالة عمر تعمل لدى الفنان تامر حسني وهي المسؤولة عن السوشيال ميديا لنجم الجيل منذ سنوات طويلة.

كما أن هالة من أهم المعجبين بـ تامر حسني وتعشق أغانيه منذ طفولتها ويقال أنها لم تفوت له حفلة إلا وحضرتها.

بدأت هالة عمر العمل مع تامر حسني وهي في سن الـ 14 من عمرها بعدما لفت انتباه تامر حبها الشديد ودافعها المستمر عنه.

بسمة بوسيل

احتفلت هالة عمر بحفل زفافها أمس، وظهر تامر حسني في الحفل وهو يغني لها، لكن المفاجأة كانت في الاستوري الذي نشرته بسمة بوسيل، عبر حسابها الشخصي على موفع تداول الصور والفيديوهات «إنستجرام»، ةهاجمت فيه هالة وطليقها.

ونشرت بسمة بوسيل مقطع فيديو من حفل زفاف هالة عمر، وعلقت عليه قائلة: «حسبي الله ونعم الوكيل فيكِ»، موجهة رسالة غامضة، اعتبرها الجمهور موجهة لتامر، وقالت فيها: «احترام العشرة بيبتدي باحترام مشاعر غيرك بالذات لو حد كان سبب رئيسي في خراب بيتك وهدم حياة ولادك».

اعلان 132
بسمة بوسيل وتامر حسني

هالة عمر وتامر حسني

أثارت رسالة بوسيلن، حالة من الجدل الشديد بين جمهور تامر حسني، وأرجع البعض سبب انفصاله عن أم أولاده إلى العلاقة التي تربطه بـ هالة عمر متوقعين بأن بسمة كانت تغير من تلك العلاقة أو تشك في ارتباط سري بين تامر وهالة، ومن هنا بدات المشاكل بينهما لتطلب على إثرها الطلاق وتأخذ أولادها وترحل.

اعلان 112312
هاله عمر

تعليق تامر حسني

وقرر تامر حسني يخرج يرد على الاتهامات الموجهة له عن علاقته بـ هالة عمر، قائلًا: «لكل اللي بيسأل عن ايه وجه القرابه بيني و بين العروسه الجميله دي شايف اسأله كتير انا هحكيلكوا هي اسمها هاله عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيره و من المقاتلين و المدافعين عن تامر على الانترنت و من كتر دفاعها عني لفتت نظري و مرة رديت عليها شكرتها و لما سافرت إسكندرية في الوقت ده لقيت بنت صغيرة أوي بتعيط و بتجري عليا فا وقفتلها وفكرتني بنفسها».

اعلان 1123123

وأضاف تامر حسني: «و فضلت تعيط و تقولي احنا معاك ولازم تكمل عشان كنت بتحارب جداً في بداياتي فا اتصدمت أن اللي بتقول كده بنت صغيرة كده و المجهود ده كله اللي عاملاه بنت صغيرة عندها 14 سنة وقتها كانت السوشيال ميديا لسه بتطلع وكنا في شركتنا بندور على شركة كبيرة تمسكلي السوشيال ميديا لحد ما قولتلهم أنا مش عايز شركة كبيرة أنا عايز البنت الصغيرة دي هي اللي تمسكها فضلوا يقنعوني أن كده مش صح ولازم أكتر حد خبرة يمسكها و’نا قولت لا لازم ’كتر حد بيحبني هو اللي يمسكها وأنا واثق أن طاقة الحب مفعولها أقوى من طاقة المحترف بلا حب».

اعلان 112312

وتابع تامر: «فعرضت عليها تشتغل معايا و هي في السن ده مصدقتش طبعاً و من ساعتها و هي اللي ماسكه كل شغل الميديا الطفلة الشاطرة اللي كبرت دلوقتي قدامكم هاله عمر، أما بقى عريسها العسل ده اسمه عمرو طلب إيديها مني أنا عشان والدها و والدتها توفاهم الله في سنه واحدة رحمهم الله ياريت نفتكرهم ونهديلهم ثواب الدعاء والفاتحة».

اعلان 1123123

وأكمل تامر حسني: «ومن اللحظة دي اتحولت هالة لبنتي الكبيرة بجد اللي بتتجوز دلوقتي قدامي وبسلمها لعريسها بنفسي وبغني في فرحها، معرفتش ارد على كلامك عني في الفرح يا هالة رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك ويسعدك مع جوزك الجميل المحترم اللي هيكون ضهرك وسندك ويكمل معاكي مشوار حياتك مع أولادكم الجُمال بإذن الله»

اعلان 1123123

اعلان 1123123
اعلان 111
اعلان 332

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

اعلان 44
زر الذهاب إلى الأعلى